öser ner..

faaaan att det ska regna så jävla mycket! Mamma är just nu och köper chips dipp nudlar och billy pizza till mig, äree fettot själv eller ? ;) haha senare ska jag typ träffa Annie och Olivia men INTE nu, ush..slaggade ju hos olivia inatt och när jag var påväg hem så rann det vatten från mig och när jag tänkte att det inte kunde bli värre så kom det en bil och körde as nära mig och skvätte vatten över hela mig, fick ju typ flipp på den äckliga h*r bilden .....fuckad jävel! Aja men nu ska jag bara chilla framför datan ett tag tills mamma kommer hem :) Puss!
Ni ska få lite egobilder eftersom att jag är så daamn snäll:)


(sista bilden från Norrtälje, min solbränna har typ gått bort helt :(..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0